נמאס לכם לקבל דוחי נוכחות לא ברורים, עם הערות, כוכביות וטענות? אם אתם בעלי עסק, אתם בטח מכירים את המורכבות שיש בניהול עובדים. מלבד בעיות אמון שיכולות לצוץ, פעמים רבות ניהול נוכחות של עובדים בעסק עלול להיות מתסכל מבחינה בירוקרטית- כמויות ניירת, אנרגיה וזמן, מתבזבזות בנסיון לקיים מערכת בקרה שתתפקד בצורה טובה דיה. מה אפשר לעשות? להתקדם לשעון נוחות אינטרנטי- פלטפורמה לניהול נוכחות עובדים אשר מתפקדת באופן יעיל ומדויק, בלי טעויות.
מה זה אומר?
שעון נוכחות אינטרנטי הוא פלטפורמה לניהול נוכחות של עובדים ועובדות, שלוקח את רמת הניהול והבקרה של העסק כמה רמות קדימה. באמצעות הטמעת השעון בעסק שלכם, העובדים יוכלו לדווח על שעות העבודה שלהם 7\24 מכל מקום, עם מערכת בקרה מתקדמת מבוססת מיקום. ללא תלות בשעון פיזי, מבלי מחויבות להתקין אף תוכנה כלשהי, ואפילו מבלי לטרוח להעברת הנתונים מהשעון לתוכנה. כמה קל, ככה חסכוני. היכנסו לקבלת מידע נוסף ולהתרשם מחוויית מעסיקים שכבר עובדים איתנו:
https://www.timewatch.co.il/
איך הדיווח מתבצע?
לא רק עבורכם השירות הזה יקל את החיים, אלא גם עבור העובדים שלכם. באמצעות מערכת
TimeWatch, העובדים שלכם יוכלו לדווח על שעת כניסה ויציאה בכל זמן, מכל מקום, ובכל דרך. אמנם שעון נוכחות ביומטרי (טביעת אצבע) הוא בחירה נפוצה של עסקים רבים, אולם זו אינה האפשרות היחידה. עם שעון הנוכחות של
TimeWatch העובדים שלכם יוכלו לדווח על שעות עבודה בנוחות מקסימלית מכל מקום: באמצעות האינטרנט, אפליקציה בטלפון, שליחת הודעת טקסט, שעון נוכחות קירבה (כרטיסים) ועוד!
איך המערכת פועלת?
עם דיווח העובד על שעות העבודה שלו, מתבצעת קליטת הנתונים- דיווחי הנוכחות מועברים אונליין למערכת
Timewatch, שם הם מאוחסנים באופן מאובטח בענן. באמצעות תיעוד הנתונים בזמן אמת, מנהלים יכולים לקבל התראות דחופות כמו אי דיווח נוכחות, דיווחי נוכחות חריגים (מבחינת זמן ומיקום) וכל זאת בזמן אמת, המאפשר תגובה מיידית.
לאחר מכן המערכת מבצעת תהליך עיבוד והפקת דוחות נוכחות: היא מעבדת את נתוני הנוכחות אשר דווחו במהלך החודש, ותוך התייחסות לרכיבי השכר השונים, מפיקה דוח לכל עובד באופן העדכני והמדויק ביותר.
בחלקו האחרון של התהליך, המערכת מעבירה לתוכנת השכר של העסק את חישוב רכיבי השכר, מה שמונע טעויות אנושות וחוסך לארגון זמן משמעותי, זמן אשר בסופו של דבר מיתרגם לרווחים.
איך אדע אם זה מתאים לעסק שלי?
שעון נוכחות אינטרנטי מתאים לכל עסק: החל מעסקים קטנים המעסיקים עובד אחד או שניים ועד ארגונים המעסיקים אלפי עובדים. בין אם העסק שלך פועל מהבית או ממשרד, ובין אם הוא פועל בכמה סניפים. אם אתם מעסיקים עובדים מהארץ או מחו"ל, עובדי משרד וסוכני מכירות שמסתובבים בדרכים. מערכת
Timewatch תאגד במקום מרכזי אחד את נתוני הנוכחות של כלל העובדים שלכם, תאפשר לכם פרספקטיבה רחבה ובקרה אופטימלית, ותחסוך עבורכם זמן וכסף.